piątek, 23 września 2016

Promocje w Rossmannie - co kupić ?


My kobiety lubimy zakupy jednak jeśli na zakupach uda nam się oszczędzić to już w ogóle 
niesamowite szczęście. Wiele produktów w codziennym makijażu bądź pielęgnacji możemy zakupić podczas promocji w drogerii więc po co przepłacać. Dokładnie za tydzień rozpocznie się promocja w drogeriach Rossmann warto więc przyjrzeć się produktom, które warto kupić a nie kusić się na niepotrzebne bądź nie warte zainteresowania  produkty :) 

Produkty które polecam to moje TOP TOP, których używam w codziennym makijażu  a nie wyobrażam sobie bez nich życia.



                                                                       PODKŁAD
  

Wiele lat szukałam idealnego podkładu ze względu na moją suchą a zarazem problematyczną skórę. Wspaniałe kolory dla  totalnych bladziochów  :).Krycie średnie jednak jak na podkład rozświetlający daje sobie nieźle radę. Nadaje piękne wykończenie, skóra wygląda na nawilżoną i wypoczętą co dla suchej skóry jest idealne.  

KREM CC 


Pomimo że jest to krem CC dla mnie służy również jako podkład ze względu na swoje krycie.  Idealny na lato. Szczególnie polecam dla suchej skóry. 

PUDER 


Puder transparentny. Świetnie matuje, utrzymuje się, jednak w przypadku bardzo wysuszonej skóry może podkreślać suche skórki. 

TUSZ DO RZĘS

Nazwa adekwatna do produktu bo efekt miliona rzęs gwarantowany. Silikonowa szczoteczka pozwala na dokładne rozczesanie rzęs. 

KOREKTOR 


Delikatny jednak do okolic oczu sprawdzi się idealnie. Daje sobie radę z małymi zmianami na skórze jednak nie należy oczekiwać zbyt wiele. Nie wysusza. 

MASKARA DO BRWI 


Kupiona przypadkiem ale pozostała na dłużej. Fajnie i delikatnie podkreśla brwi. Jednak na pewno nie nadaje się do rysowania/wyrysowania brakujących włosków.

ROZŚWIETLACZ


Świetny kolor, idealne połączenie niskiej ceny i wysokiej jakości. 

KONTURÓWKA DO UST 


Świetny kolor, idealnie pasujący dla blondynek. Matowe wykończenie. Bardzo niska cena a wspaniały efekt na ustach. 

PALETKA DO KONTUROWANIA 


Jestem zachwycona różem w tej paletce. Sam bronzer nie przypadł mi do gustu jednak moje umiejętności konturowania są mniejsze niż żadne :D. Rozświetlacz również godny polecenia. 

A Wy co polecacie ? :) 



3 komentarze:

  1. Również uwielbiam ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z pewnością będę polowała na jakiś lusz. Myślę te nad pudrem ale mam jeszcze a chcę wypróbować jakieś cudeńka z Ali.

    ------------------------
    testujzarabiajrecenzuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładów nie używam, powaga! U mnie jest krem a od święta trochę pudru w kamieniu. Owszem oczy mam zawsze podkreślone, raz mocniej raz słabiej, a malowanie całej twarzy jakoś mi nie leży, nadmienię, że nie mam idealnej cery. Moim rossmanowym ulubieńcem jest masło do ciała Tutti Frutti o zapachu owoców leśnych.

    OdpowiedzUsuń