piątek, 16 listopada 2012

dam radę ?

Ostatni czas jest zupełnym lenistwem we wszystkim ' prawie' aspektach mojego życia. Wiem , nie do końca zawsze zapominam o jakimś małym osiągnięciu , jednak nie zmienia to faktu , że jestem sama sobą zawiedziona a moje wyrzuty sumienia nie dają mi spokoju . 

Potrzebuję pełnej mobilizacji , motywacji czy czegoś tam jeszcze.  Z drugiej strony okres , który w tej chwili nadszedł  pozwolił mi docenić małe rzeczy w największym tego slowa znaczeniu . Typowe zwolnienie było mi bardzo konieczne, więc może jednak nie jest aż tak źle ? 
Wewnętrznie rozwijam się bardzo głęboko ... zbyt wiele we mnie wrażliwości , współczucia we mnie ? 

Zawsze powtarzam , że wezmę się w garść , ale czy przypadkiem już tego nie zrobiłam ? Za dużo pytań , i rozmyślań mam nad własną osobą jednak moja natura jest taka a nie inna. 


Znowu zaczynam po małej przerwie poprawiać swój świat . Muszę popracować nad organizacją czasu , ponieważ z tym jest najgorzej . Być może jakiś plan , by sie przydał ? I ruszam ulepszać swój mały świat .Mały a jednak ogromny . Czeka na mnie dużo zadań ale nie powoduje to jakiegokolwiek zniechęcenia. 

Damy radę , w jakikolwiek sposób . Uwielbiam swoje pozytywne myślenie , taaa :)

4 komentarze:

  1. Ja również mam ostatnio jedynie czas lenistwa ale mam nadzieję że z nim wygramy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem lenistwo nie jest złe a wręcz niezbędne by móc znów ruszyć z pełną prędkością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Zapraszam Cię do zabawy Liebster Blog: http://malymikrokami.blogspot.com/2012/11/dzisiaj-inaczej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam podobnie czasem nie umiem odpuścić dać się ponieść ... za dużo myśli, kocioł w głowie, chaos itd

    OdpowiedzUsuń