poniedziałek, 12 listopada 2012

każdego dnia.



Każdy z Nas ma marzenia , marzy , dąży do realizacji swoich celów. Chce być coraz lepszym w tej czy innej dziedzinie . Odkrywa sam siebie każdego dnia.

Ja również odkrywam każdego dnia SIEBIE na nowo . Ostatni czas pokazuje mi niesamowite zmiany  w swoim życiu , które zauważyłam dopiero teraz. Jestem inna a to czyni mnie teraz własnie lepszą . Dorastam i jestem najzwyczajniej w świecie dumna z samej siebie. 

 Wpis jakkolwiek nijak może mieć się  do  samorealizacji,  jednak docenienie własnej siebie to wielki krok w realizacji moich  celów.


Mam nadzieję , że każdy z Was może wymienić chociażby jedną rzecz z dzisiejszego dnia z której jest dumny . Każdy jest z Was wspaniały i jestem pewna że nie będzie to tylko jedna rzecz;* 



Witam samą siebie ? ale również i Was dołączając do BLOGOWEJ GRUPY SAMOROZWOJU . Narazie troszkę zagubiona więc wybaczcie :) 



2 komentarze:

  1. Witamy w BGS :)

    P.S.
    Jeśli możesz to wyłącz weryfikacje obrazkową, bo to utrudnia komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ja Cię również serdecznie witam w BGS:) i życzę dni, pełnych motywacji, działania i efektywności!

    OdpowiedzUsuń