piątek, 2 grudnia 2011

future-2012

Planowanie tak dlugo radziłam sobie bez tego własnie sobie nie radząc. Dobrze jest mieć ' to coś ' która pozwala mi w jakiś sposób szukać siły.

1. Cel chyba najważniejszy : ZDANIE MATURY na dobrym poziomie. Opracowałam plan przygotowań do niej i zaraz w Nowym roku wcielam go w życie.
2.Dostanie się na studia ( jeszcze kierunek nie do końca okreslony wacham się ) o których ' marzę ' .
3. Wyjechać zagranicę ( praca ) zarabiając pieniadze na studia.
4.Zakupić lustrzankę .
5. Uczyć się gry na gitarze.
6. Podszlifować jezyki angielski i niemiecki . Jeśli dam radę wziąść się za włoski który teraz odstawiłam na bok .
7. Czytanie książek.
8.Zadbać o swój wygląd :
- brać witaminki
- dbać o włosy , skórę , paznokcie
- zmieniać garderobę w trybie powolnym
- stomatolog
9.Zadbać o moje stosunki z ludźmi.
- częsciej wychodzic
- zmienić moje nastawienie do innych
- być bardziej' otwarta ' nie do przesady .
10 .Pojechać do :
Warszawy
Giżycka
Krakowa
może Gdyni
11. Zająć się gotowaniem
12 W koncu uwierzyć w siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz