piątek, 2 grudnia 2011

jak dawno się tu nie pojawiałam . przyczyn może jest kilka lub kilkanaście badź kilkadziesiat jednak sama niewiem czym są uwarunkowane . obecnie jestem w stanie lekkiej jakby mozna nazwać ja lekką depresji i braku wiary w siebie . rzucam wszystko w kąt i mam ochotę zapomnieć o egoistycznych i fałszywych ludziach którzy mnie otaczają , o błahostkach ktorymi staram sobie nie dodawać zmartwień ponieważ mam ich już komplet. najchetniej wyjechałabym gdziekolwiek byle daleko stąd , moje zamiłowanie do podróżowania daje tu swoje znaki .

cheć poprawienia sobie humoru jest tak silna że łamiąc jedno ze swoich postanowień udaję się do drogerii i kupuję kosmetyki , pocieszam się myslą promocji :) ,
zauwazam już rozpoczynającą się świateczną gorączkę , której tak nienawidze a jednak zapewne jej ulegnę .

zdecydowanie za duzo rozmyslam chociaż do filozofa mi bardzo daleko , zdecydowanie jestem dziwną osobą o taak ! .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz