poniedziałek, 26 grudnia 2011

.. koniec końców ?

Powoli zaczynam planować kolejny rok. Muszę już teraz postawić sobie cele i działania. Ten rok jest dla mnie przełomowy i mam zamiar wykorzystać go jak najlepiej. Zacząć wszystko od nowa. Matura , potem dostanie się na studia, wyjazd za granicę . Jeszcze nie doszło do zakupu kalendarza 2012 ale napewno w tym roku to zrobię .
Wykorzystując moje małe doświadczenie w postanowieniach noworocznych mam nadzieję że sobie poradzę bynajmniej w jakimś stopniu .


Z innej beczki natomiast ostatnimi czasy powracam do czytania książek . Tak , dla własnej przyjemności . Często wracam myślami do  tamtych czasów kiedy nie spałam całe noce czytając wciągającą książkę , narzekanie mamy że zamiast się uczyć to czytam ( jakże to śmieszne ) , irytujące spojrzenia bibliotekarki ( coś ona za szybko czyta ! ) i wiele wiele innych . Zaprzestanie tych owych czynności jest bynamniej u mnie brakiem czasu którego każdemu zapewne brakuje .
Jednak zimowe wieczory mimo iż pogoda na to nie wskazuje są dobrym czasem żeby z kubkiem cieplego napoju zrelaksować się przy lekkiej powieści . Mimo tego że moja wyobraźnia jest bardzo rozwinięta niech się dalej rozwija :) .
Należycie jednak byłoby dobrze rozplanowywwać czas aby starczyło go na inne zajęcia których jest ogrom . Nad tym pracujemy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz